Novi plan ishrane – 4 koraka do cilja

by Zivanovic Tim
11 months ago
699 Views

Kroz rad sa svojim klijentima, osluškivanje njihovih potreba i praćenje rezultata, došla sam do ideje da napravim jedan sveobuhvatan plan ishrane koji je jednostavan za sprovođenje a daje sjajne rezultate – smanjenje telesne težine do 10% za mesec dana, bolje varenje, više energije, smanjenje triglicerida, ukupnih masti, visceralnih masti, normalizacija stolice, poboljšanje varenja…

Plan ishrane traje 4 nedelje.

Prva nedelja je nedelja adaptacije – najlakša za sprovođenje i predstavlja postepeni prelazak sa uobičajenog na novi režim ishrane. Tu su takozvani SOS obroci koji će vam pomoći da prevaziđete psihološku glad, naročito u večernjim satima.

U drugoj nedelji se uključuju različite namirnice koje će očistiti creva, što je jedan od najvažnijih koraka u procesu mršavljenja i poboljšanju zdravlja.

Treća nedelje je nedelja alkalizacije – pH ishrana – jedna od najefikasnijih, najzdravijih i najbezbednijih dijeta koja je popularna širom sveta, a njen ključni cilj je da se smanji kiselost organizma koja je glavni krivac za mnoge tegobe savremenog čoveka.

Na kraju je nagradna nedelja, nedelja kompromisa, kada zajedno pravimo jelovnik koji će predstavljati kombinaciju vaših i mojih želja . Vaše omiljene namirnice i obroci biće implementirani u novi režim ishrane i sa ovakvim režimom nastavljate dalje. Dakle, nema odricanja – suština je u dobrom kombinovanju i balansiranju.

Za četiri nedelje mnoge navike će biti promenjene i samim tim ćete bez teškoća nastaviti sa novim planom ishrane.

Tags: , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *